TÈCNIQUES: ÚLTIMES TECNOLOGIES

ÚLTIMES TECNOLOGIES

A la Clínica Dental Icària ens distingim per oferir la millor i més innovadora tecnologia al servei dels nostres pacients amb la qualitat i precisió que ens ofereixen els avenços tecnològics del sector dental.

LÀSER DE DÍODE DENTAL (EZLASE)

El Ezlase és un làser de díode la longitud d’ona és absorbida millor per l’hemoglobina i l’oxihemoglobina, tallant eficientment els teixits sense necessitat d’una elevada potència i amb menys calor.

El làser de díode dental redueix considerablement el temps d’actuació del làser, evitant el dolor produït per l’acumulació de calor a la zona.

Utilitzem l’energia del làser de díode en els següents tractaments:

Endodòncia, pulpotomia (extirpació del nervi dental), periodòncia (higiene dental profunda) i Gingivectomia per la seva gran capacitat de desinfecció.

Frenectomia, electrocirugía, eliminació de aftes – herpes i presa de biòpsies, garantint-li un postoperatori sense sutures ni dolor.

Biostimulación (mal de ATM), eliminació de la sensibilitat dental i blanquejaments dentals, per la seva gran efectivitat.

RADIOGRAFIA DIGITAL

La Radiovisiografia digital ens proporciona una qualitat d’imatge perfecta a l’instant i amb una radiació mínima.

Així mateix, disposem de programari per al tractament d’imatges que ens permet optimitzar la informació digital tant en el diagnòstic com en la planificació dels nostres casos.

CAMBRA INTRAORAL

La càmera de vídeo intraoral ens ajuda a compartir amb els nostres pacients una visió fidel i precisa de l’estat de la seva anatomia dental.

D’altra banda, ens permet detectar i fer visibles els més ínfims detalls, ajudant-nos a fer un diagnòstic clar i precís.